Zapraszamy do uczestnictwa w Grancie Opolskiego Kuratora Oświaty: Nietolerancja i dyskryminacja w życiu szkolnym. Przejawy, zapobieganie oraz rozwiązywanie sytuacji problemowych. Rola i zadania nauczycieli i rodziców w procesie zmiany zachowań agresywnych uczniów
Bezpłatne szkolenie dla nauczycieli z zakresu kształtowania umiejętności wychowawczych i psychologicznych uwzględniające propozycje metodyczne
Gr1. 07-08.11.2017r., Gr. 2.14,17.11.2017r., Gr.3.21-22.11.2017r., Gr.4.27-28.11.2017r., Gr.5.29-30.11.2017r.
Prosimy o zapisy przez stronę internetową,
https://kursy.rcre.opolskie.pl/f-yh
https://kursy.rcre.opolskie.pl/f-yi
https://kursy.rcre.opolskie.pl/f-yj
https://kursy.rcre.opolskie.pl/f-yl
https://kursy.rcre.opolskie.pl/f-ym
oraz bezpośrednio do kierownika grantu:
Jolanta Woś-Radziej, jwos@rcre.opolskie.pl, tel.774047584, tel. kom 781312612,
Podczas zapisów do poszczególnych grup obowiązuje kolejność zgłoszeń
PROGRAM
Lp. | Nazwa modułu | Liczba godzin | Prowadzący | |
w | ćw. | |||
1. | Metodologia pracy wychowawczej w zakresie działań profilaktycznych, formacyjnych i interwencyjnych, wobec nietolerancji i dyskryminacji w życiu szkolnym. | 1 | 1 | Jolanta Woś – Radziej |
2. | Przejawy nietolerancji i dyskryminacji w życiu szkolnym. Studium przypadku. Zapobieganie sytuacjom problemowym związanym z nietolerancją i dyskryminacją poprzez stosowanie narzędzi i metod dydaktycznych i wychowawczych na wybranym etapie edukacyjnym |
–
|
6
|
Anna Patelska – Górna |
3. | Interpretacja prawna wykroczeń związanych z łamaniem zasad i praw ucznia, nauczyciela i rodzica w szkole. Kodeks Karny i Prawo Oświatowe | 2 | – |
Andrzej Migacz |
4. | Rozwiązywanie sytuacji problemowych metodą mediacji i negocjacji.
Zadania i trening działania nauczycieli i rodziców procesie zmiany zachowań agresywnych uczniów. |
–
– |
3
3 |
Jolanta Woś –Radziej |
razem na uczestnika | 3 | 13 | 16 godzin dydaktycznych |